ZAWODOWCY II
Data ogłoszenia: 06.08.2021 r.
Zaktualizowany harmonogram wsparcia za okres sierpień-wrzesień 2021 w ramach projektu „Zawodowcy II” znajduje się pod podanym poniżej linkiem:
Data ogłoszenia: 25.06.2021 r.
Zaktualizowany harmonogram staży 2021 oraz regulamin stażu w ramach projektu „Zawodowcy II” znajdują się pod podanymi poniżej linkami:
Data ogłoszenia: 04.05.2021 r.
Zaktualizowany harmonogram wsparcia na miesiąc maj-czerwiec 2021 w ramach projektu „Zawodowcy II” znajduje się pod podanym poniżej linkiem:
Data ogłoszenia: 29.03.2021 r.
Zaktualizowany harmonogram wsparcia na miesiąc marzec-maj 2021 w ramach projektu „Zawodowcy II” znajduje się pod podanym poniżej linkiem:
Data ogłoszenia: 01.03.2021 r.
Zaktualizowany harmonogram wsparcia na miesiąc marzec 2021 w ramach projektu „Zawodowcy II” znajduje się pod podanym poniżej linkiem:
Data ogłoszenia: 03.02.2021 r.
Zaktualizowany harmonogram wsparcia na miesiące styczeń-marzec 2021 w ramach projektu „Zawodowcy II” znajduje się pod podanym poniżej linkiem:
Data ogłoszenia: 19.01.2021 r.
Regulamin rekrutacji dodatkowej na rok 2021 oraz dokumenty rekrutacyjne w ramach projektu „Zawodowcy II” znajdują się pod podanym poniżej linkiem:
Data ogłoszenia: 18.01.2021 r.
Harmonogram wsparcia na miesiące styczeń-marzec 2021 w ramach projektu „Zawodowcy II” znajduje się pod podanym poniżej linkiem:
Data ogłoszenia: 07.01.2021 r.
Harmonogram wsparcia na miesiące styczeń-luty 2021 w ramach projektu „Zawodowcy II” znajduje się pod podanym poniżej linkiem:
Data ogłoszenia: 07.12.2020 r.
Harmonogram wsparcia na miesiąc grudzień 2020 - styczeń 2021 w ramach projektu „Zawodowcy II” znajduje się pod podanym poniżej linkiem:
Data ogłoszenia: 03.12.2020 r.
Harmonogram wsparcia na miesiąc grudzień 2020 w ramach projektu „Zawodowcy II” znajduje się pod podanym poniżej linkiem:
Data ogłoszenia: 07.09.2020 r.
Harmonogram wsparcia na miesiące wrzesień - listopad 2020 w ramach projektu „Zawodowcy II” znajduje się pod podanym poniżej linkiem:
Data ogłoszenia: 04.09.2020 r.
Regulamin rekrutacji na rok 2020 oraz dokumenty rekrutacyjne w ramach projektu „Zawodowcy II” znajdują się pod podanym poniżej linkiem:
Data ogłoszenia: 03.07.2020 r.
Harmonogram wsparcia – staże 2020 w ramach projektu „Zawodowcy II” znajduje się pod podanym poniżej linkiem:
Data ogłoszenia: 26.06.2020 r.
Regulamin stażu na rok 2020 w ramach projektu „Zawodowcy II” znajduje się pod podanym poniżej linkiem:
Data ogłoszenia: 01.06.2020 r.
Harmonogram wsparcia – czerwiec w ramach projektu „Zawodowcy II” znajduje się pod podanym poniżej linkiem:
Data ogłoszenia: 25.02.2020 r.
Zaproszenie do składania ofert w ramach projektu „Zawodowcy II” obejmujące:
Część I - Doposażenie szkoły służące realizacji zajęć zaplanowanych w projekcie pn. Projektowanie i montaż układów elektropneumatycznych
Część II - Doposażenie szkoły służące realizacji zajęć zaplanowanych w projekcie pn. Projektowanie i montaż układów elektropneumatycznych
Szczegółowe informacje dotyczące zapytania ofertowego oraz komplet dokumentów znajduje się pod podanym linkiem:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1235264
W dniu 28.02.2020 zamieszczono pytania i odpowiedzi jakie pojawiły się w toku postępowania.
pytania i odpowiedzi 28.02.2020 r.
W dniu 04.03.2020 r. zostały naniesione zmiany do SOPZ w części I postepowania oraz wydłużony termin na składanie ofert do dnia 06.03.2020 r.
Zawiadomienie o wyborze wykonawcy
Data ogłoszenia: 05.02.2020 r.
Harmonogram wsparcia – LUTY-KWIECIEŃ w ramach projektu „Zawodowcy II” znajduje się pod podanym poniżej linkiem:
Data ogłoszenia: 04.02.2020 r.
Zaproszenie do składania ofert w ramach projektu „Zawodowcy II” obejmujące:
Część I - Doposażenie szkoły służące realizacji zajęć zaplanowanych w projekcie pn. Projektowanie i montaż układów elektropneumatycznych
Część II - Doposażenie szkoły służące realizacji zajęć zaplanowanych w projekcie pn. Projektowanie i montaż układów elektropneumatycznych
Szczegółowe informacje dotyczące zapytania ofertowego oraz komplet dokumentów znajduje się pod podanym linkiem:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1230706
W dniu 10.02.2020 r., zostały opublikowane pytania i odpowiedzi jakie pojawiły się w toku postępowania.
W dniu 12.02.2020 r., zostały opublikowane pytania i odpowiedzi jakie pojawiły się w toku postępowania.
Postepowanie o numerze 5/RPOWIM/0015/2020 zostało unieważnione – pozostaje nierozstrzygnięte.
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Data ogłoszenia: 30.01.2020 r.
Zaproszenie do składania ofert w ramach projektu „Zawodowcy II” obejmujące:
- Doposażenie szkoły w sprzęt komputerowy (transport, dostawa, montaż) służący do realizacji zajęć zaplanowanych w projekcie pn. Sterowanie silnikami
Szczegółowe informacje dotyczące zapytania ofertowego oraz komplet dokumentów znajduje się pod podanym linkiem:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1230150
Zawiadomienie o wyborze wykonawcy
Data ogłoszenia: 27.01.2020 r.
Zaproszenie do składania ofert w ramach projektu „Zawodowcy II” obejmujące:
- Doposażenie szkoły w sprzęt elektryczny (transport, dostawa, montaż) służący do realizacji zajęć zaplanowanych w projekcie pn. Sterowanie silnikami
Szczegółowe informacje dotyczące zapytania ofertowego oraz komplet dokumentów znajduje się pod podanym linkiem:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1229391
W dniu 30.01.2020 r. w związku z pytaniami jakie pojawiły się w postępowaniu, udzielono odpowiedzi, dokonano zmian zapisów w SOPZ, Umowy, Oferty oraz zmieniono termin składania ofert do 06.02.2020 r. do godz. 12:00.
Zawiadomienie o wyborze wykonawcy
Data ogłoszenia: 20.01.2020 r.
Zaproszenie do składania ofert w ramach projektu „Zawodowcy II” obejmujące:
- Doposażenie szkoły w sprzęt komputerowy (transport, dostawa, montaż) służący do realizacji zajęć zaplanowanych w projekcie pn. Sterowanie silnikami
Szczegółowe informacje dotyczące zapytania ofertowego oraz komplet dokumentów znajduje się pod podanym linkiem:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1227894
W dniu 20.01.2020 r. na bazie konkurencyjności dodano załącznik nr 6, który omyłkowo nie został opublikowany w dn. 19.01.2020.
W dniu 23.01.2020 r. postępowanie zostało anulowane.
Data ogłoszenia: 16.01.2020 r.
Zaproszenie do składania ofert w ramach projektu „Zawodowcy II” obejmujące:
Część I – Doposażenie szkoły służące realizacji zajęć zaplanowanych w projekcie pn. Koło elektroniki (transport, dostawa, montaż)
Część II - Wyposażenie stażystów w odzież ochronną - 120 kompletów
Szczegółowe informacje dotyczące zapytania ofertowego oraz komplet dokumentów znajduje się pod podanym linkiem:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1227620
W dniu 23.01.2020 zmieniono załączniki na bazie konkurencyjności oraz wydłużono termin składania ofert do dnia 27.01.2020 do godz. 12.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE WYKONAWCY
Data ogłoszenia: 06.01.2020 r.
Harmonogram wsparcia – STYCZEŃ-MARZEC w ramach projektu „Zawodowcy II” znajduje się pod podanym poniżej linkiem:
Data ogłoszenia: 08.12.2019 r.
Zaproszenie do składania ofert w ramach projektu „Zawodowcy II” obejmujące:
- Przeprowadzenie zajęć z zakresu: „Spawanie metodą MAG 135” dla 60 uczniów/uczennic (grupy średnio po 10 osób ), każda grupa 145 godzin, łącznie 870 godzin
Szczegółowe informacje dotyczące zapytania ofertowego oraz komplet dokumentów znajduje się pod podanym linkiem:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1221820
W dniu 13.12.2019 opublikowano pytania i odpowiedzi, jakie pojawiły się w toku postępowania.
Skorygowano termin składania ofert na: 18.12.2019 do godziny 12:00.
Zawiadomienie o wyborze wykonawcy
Data ogłoszenia: 02.12.2019 r.
Harmonogram wsparcia – GRUDZIEŃ w ramach projektu „Zawodowcy II” znajduje się pod podanym poniżej linkiem:
Data ogłoszenia: 04.11.2019 r.
Harmonogram wsparcia – LISTOPAD w ramach projektu „Zawodowcy II” znajduje się pod podanym poniżej linkiem:
Data ogłoszenia: 25.10.2019 r.
Zaproszenie do składania ofert w ramach projektu „Zawodowcy II” obejmujące:
Świadczenie usługi obejmującej dostarczenie wyżywienia dla uczniów w przerwie zajęć:
- na zajęcia z Zaawansowanych metod lutowania i napraw pakietów elektronicznych wraz z komponentem dla pakietów elektronicznych działających w przestrzeni kosmicznej (IPC) dla 60 uczniów/uczennic (6 grup po 10 osób), każda grupa 6 dni tj. 60 posiłków na grupę, razem na wszystkie zajęcia 360 posiłków,
- na zajęcia z Innowacyjne metody diagnozy i napraw pakietów elektronicznych we współczesnych pojazdach samochodowych(IPC)dla 60 uczniów/uczennic (6 grup po 10 osób), każda grupa 6 dni tj. 60 posiłków na grupę, razem na wszystkie zajęcia 360 posiłków
- na zajęcia z Elektryczność statyczna a urządzenia elektroniczne (ESD) dla 60 uczniów/uczennic (6 grup po 10 osób), każda grupa 1 dzień, tj. 10 posiłków na grupę, razem na wszystkie zajęcia 60 posiłków,
- na zajęcia z Pakiety elektroniczne z komponentami Ball Grid Array w praktyce, w tym również zastosowania SPACE (BGA) dla 60 uczniów/uczennic (6 grup po 10 osób), każda grupa 2 dni, tj. 20 posiłków na grupę, razem na wszystkie zajęcia 120 posiłków,
- na warsztaty z komunikacji i umiejętności miękkich dla 120 uczniów/uczennic (12 grup po 10 osób), każda grupa 2 dni, tj. 20 posiłków na grupę, razem na wszystkie zajęcia 240 posiłków.
RAZEM 1140 posiłków.
Szczegółowe informacje dotyczące zapytania ofertowego oraz komplet dokumentów znajdują się pod podanymi linkami:
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE WYKONAWCY
Data ogłoszenia: 24.10.2019 r.
Harmonogram wsparcia – Październik w ramach projektu „Zawodowcy II” znajduje się pod podanym poniżej linkiem:
Data ogłoszenia: 17.10.2019 r.
Zaproszenie do składania ofert w ramach projektu „Zawodowcy II”.
W skład zamówienia wchodzi:
- Przeprowadzenie zajęć z zakresu zaawansowanych metod lutowania i napraw pakietów elektronicznych wraz z komponentem dla pakietów elektronicznych działających w przestrzeni kosmicznej (IPC) dla 60 uczniów/uczennic (grupy średnio po 10 osób ), każda grupa 48 godzin, łącznie 288 godzin.
- Przeprowadzenie zajęć z zakresu innowacyjnych metod diagnozy i napraw pakietów elektronicznych we współczesnych pojazdach samochodowych dla 60 uczniów/uczennic (grupy średnio po 10 osób), każda grupa 48 godzin, łącznie 288 godzin.
- Przeprowadzenie zajęć z zakresu pakietów elektronicznych z komponentami Ball Grid Array w praktyce, w tym również zastosowania SPACE (BGA) dla 60 uczniów/uczennic (grupy średnio po 10 osób), każda grupa 16 godzin, łącznie 96 godzin.
- Przeprowadzenie zajęć z zakresu elektryczność statyczna a urządzenia elektroniczne (ESD) dla 60 uczniów/uczennic (grupy średnio po 10 osób ), każda grupa 8 godzin, łącznie 48 godzin.
Szczegółowe informacje dotyczące zapytania ofertowego oraz komplet dokumentów znajduje się pod podanym linkiem:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1212526
W dniu 22.10.2019 r. na stronie internetowej https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1212526 umieszczono zmienione zapytanie ofertowe. Zmiana dotyczyła punktu Wiedza i doświadczenie Wykonawcy. W podpunkcie e dodano zapis, że trenerzy przewidziani do realizacji zamówienia posiadać będą licencję Master IPC Trainer lub licencję Certyfikowanego Trenera IPC z normy IPC 7711/7721.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE WYKONAWCY
Data ogłoszenia: 14.10.2019 r.
Regulamin rekrutacji w ramach projektu „Zawodowcy II” na rok szkolny 2019/2020 znajduje się pod podanym linkiem: Regulamin
Poniżej komplet dokumentów rekrutacyjnych dla uczniów:
Międzynarodowe Centrum Doskonalenia Zawodowego Sp. z o.o. oraz Powiat Ełcki/Zespół Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Ełku rozpoczyna realizację projektu „ZAWODOWCY II” nr Projektu RPWM.02.04.01-28-0015/18 w ramach Osi Priorytetowej 2:Kadry dla gospodarki, Działania 2.4: Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, Poddziałania 2.4.1 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego – projekty konkursowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Celem głównym projektu jest podniesienie zdolności do zatrudnienia 120 uczniów Technikum: kierunku technik mechatronik, technik elektryk, technik pojazdów samochodowych oraz Branżowej Szkoły I Stopnia kierunku mechanik pojazdów samochodowych Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Ełku. Osiągnięcie celu będzie możliwe poprzez przeprowadzenie indywidualnej diagnozy uczniów, organizację szkoleń z zakresu nowoczesnej elektroniki, kursów SEP, spawania, zajęć dodatkowych zawodowych, warsztatów grupowych, zapewnienie staży zawodowych dla 120 uczniów, zakup doposażenia bazy dydaktycznej.
Poniżej przedstawione zostały przewiedziane w projekcie działania:
1.Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów:
a) Zaawansowane metody lutowania i napraw pakietów elektronicznych wraz z komponentem dla pakietów elektronicznych działających w przestrzeni kosmicznej (IPC),
b) Innowacyjne metody diagnozy i napraw pakietów elektronicznych we współczesnych pojazdach samochodowych (zwane IPC),
c) Pakiety elektroniczne z komponentami Ball Grid Array w praktyce, w tym również zastosowanie SPACE,
d) Elektryczność statyczna a urządzenia elektroniczne.
2. Przeprowadzenie zajęć dodatkowych specjalistycznych dla uczniów:
a) Kurs SEP,
b) Koło elektroniki,
c) Szkolenie ze spawania,
d) Projektowanie i montaż układów elektropneumatycznych,
e) Sterowanie silnikami.
3. Doposażenie pracowni zawodowej,
4. Przeprowadzenie warsztatów z komunikacji i umiejętności miękkich,
5. Przeprowadzenie indywidualnej diagnozy ucznia,
6. Realizację staży zawodowych dla uczniów objętych wsparciem w ramach projektu.
Okres realizacji: 01.10.2019 – 30.09.2021
Budżet projektu: 1 999 044,00 PLN
Dofinansowanie z EFS: 1 699 187,40 PLN
Dofinansowanie z budżetu państwa: 99 952,20 PLN
Wkład własny: 199 904,40 PLN