Informacja o dostępności architektonicznej w ramach projektu „Szkoła zawodowców"

/ Informacja o dostępności architektonicznej w ramach projektu „Szkoła zawodowców"

Informacja o dostępności architektonicznej w ramach projektu „Szkoła zawodowców"



Dostępność architektoniczna biura projektu i miejsca realizacji wsparcia projektu.

Biuro projektu oraz miejsce realizacji działań projektowych w ramach przedsięwzięcia dofinansowanego z Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji, realizowanego w ramach Działania 10.23 – Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu województwa śląskiego, znajdują się w siedzibie Technicznych Zakładów Naukowych, ul. Emilii Zawidzkiej 10, 41-300 Dąbrowa Górnicza

Obiekt jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i spełnia wymogi dostępności architektonicznej:

  1. Wejście do budynku jest dostępne z poziomu terenu, bez barier architektonicznych.
  2. Drzwi wejściowe mają odpowiednią szerokość, umożliwiającą swobodny wjazd wózkiem inwalidzkim.
  3. Korytarze w budynku są przestronne.
  4. W holu głównym znajduje się obniżona lada przeznaczona dla osób na wózkach inwalidzkich.

Zajęcia projektowe, w tym szkolenia, odbywają się w salach zlokalizowanych na parterze. Pomieszczenia są przestronne i dostosowane do potrzeb uczestników/uczestniczek.


Biuro projektu znajduje się na parterze budynku.


W razie potrzeby możliwe jest zapewnienie dodatkowego wsparcia, takiego jak:


  1. tłumacz Polskiego Języka Migowego (PJM),
  2. asystent osoby z niepełnosprawnością,
  3. materiały w formatach alternatywnych (audio, tekst łatwy do czytania, powiększony druk).

Szkoła umożliwia wejście na obiekt szkoły psa asystującego lub psa przewodnika jako wsparcie dla osoby z niepełnosprawnością.

Dążymy do tego, aby każda osoba – niezależnie od poziomu sprawności – mogła w pełni korzystać z oferowanego wsparcia, zgodnie z zasadą równości szans i dostępności.

Udostępnij:

Informacja o dostępności architektonicznej w ramach projektu „Szkoła zawodowców"

Informacja o dostępności architektonicznej w ramach projektu „Szkoła zawodowców"